Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Zmiany, zmiany, zmiany... 06-09-2002

      Kłopoty rynku wydawniczego w Polsce (ceny reklam spadły w niektórych wydawnictwach nawet o 70%), dotknęły również mniej popularne, aczkolwiek bardzo ciekawe pisma z naszego rodzimego podwórka. Gdyński "Magazyn HiFi" obecny od wielu, wielu lat ( pierwszy numer wydano w październiku 1991), ale praktycznie wyłącznie na regionalnym rynku, miał spore kłopoty z wyjściem na szerokie wody, chyba głównie z powodu ubogiej szaty graficznej, a wiadomo nie od dzisiaj, że kupuje się oczami (i uszami oczywiście). Jeżeli nie jest się w stanie zdobyć wystarczająco szerokiego rynku zbytu, to z reguły w dłuższym horyzoncie czasowym doprowadza to do powolnego zakończenia egzystencji.      Sporym uznaniem cieszyła się witryna internetowa http://www.hifi.pl, zawierająca wiele aktualnych informacji i bardzo ciekawe felietony.      Dlaczego piszę w czasie przeszłym. Ano... Tytuł "Magazyn HiFi" wraz z adresem internetowym, został sprzedany wydawnictwu "HiFi i Muzyka" z Warszawy. Jakie są plany nowego właściciela, na razie niewiadomo.      Konsolidacja dwóch poczytnych czasopism może stworzyć mocną konkurencję dla AUDIO i Sound & Vision, które to na dzień dzisiejszy tworzą czołówkę polskiej prasy branży audio/wideo. Dobrze to czy źle? Dla miłośników elektroniki chyba dobrze, dla wydawców również (nie będą mieli czasu by obrosnąć w piórka), dla dystrybutorów chyba różnie. Więcej wydatków na reklamę, ale za to dobrze prowadzone pisma (zwłaszcza w konkurencyjnym otoczeniu) mogą tworzyć szeroką grupę wyedukowanych i uwrażliwionych czytelników, przyszłych potencjalnych klientów na markowe, bardzo dobre jakościowo urządzenia.
kino domowe hi-fi