Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

WOOX Innovations i Onkyo – firmy podpisały współpracę 02-02-2015

Osaka, Hong Kong – Firmy: ONKYO oraz WOOX Innovations (“WOOX”) ogłosiły o przystąpieniu do wszechstronnej współpracy i długoterminowym partnerstwie, obejmującym produkcję i dystrybucję produktów.


Firmy wkrótce zainicjują współpracę, skupiając się na produkowaniu wysokiej jakości głośników bluetooth oraz słuchawek pod marką ONKYO.

Konsumenci szukają łatwych w obsłudze systemów audio niezależnie od tego czy są w domu czy w drodze. Wysokiej jakości słuchawki i głośniki Bluetooth są kluczową częścią tego przedsięwzięcia, i na tego typu sprzęt jest największy popyt konsumentów. Zarówno w Japonii jak i na całym świecie można zaobserwować wzrost rynku obejmującego bezprzewodowe domowe audio, włączając w to systemy Bluetooth oraz łączność Wi-Fi. Wraz z rosnącym rynkiem audio wysokiej rozdzielczości, który w Japonii jest już bardzo mocno rozwinięty, partnerstwo obu firm daje nowe możliwości ONKYO stania się ekspertem w tej dziedzinie na całym świecie.

“Partnerstwo z WOOX Innovations stwarza dużą szansę wzrostu: zarówno przez współpracę nad rozwojem produktów, jak i przez rozległą globalną sieć sprzedaży WOOX, która jest obecna w ponad 100 krajach – powiedział Munenori Otsuki CEO ONKYO Corporation. „Onkyo , które jest od dawna cenione za rozwój produktów audio oraz głośników, wiąże z tą współpracą nadzieję szybkiego wzrostu i poprawy wyników naszej działalności.”

WOOX to twórca produktów audio i domowej rozrywki dla holenderskiej firmy Philips, która została przejęta firmę Gibson w czerwcu 2014 roku. Porozumienie WOOX z Onkyo jest następstwem strategicznego partnerstwa zawartego pomiędzy Onkyo i Gibsonem w roku 2012. Porozumienie to jest spowodowane ambicjami firmy Gibson stania się największą muzyczną firmą świata.
 
„Dzisiejsza zapowiedź jest ważnym krokiem na drodze implementowania naszej wielomarkowej strategii, w której będziemy współpracować z naszymi partnerami z firmy Gibson, aby tworzyć  i wprowadzać na rynek innowacyjne produkty pochodzących od każdej z marek” – powiedział Wiebo Vaartjes, CEO WOOX Innovation. „Onkyo  posiada wielką spuściznę, zaawansowane technologie i silną markę: ta współpraca tworzy wartość dla naszych firm, dla naszych dystrybutorów i jest bardzo ważna dla naszych klientów.”

Onkyo jest liderem w dostarczaniu audio o wysokiej rozdzielczości. Ze swoim sklepem muzycznym „e-onkyo”, zawierającym pliki wysokiej rozdzielczości, który jest największym sklepem tego typu w Japonii, działającym od 2005 roku, jest pionierem na tym rynku. W styczniu 2015 Onkyo poinformowało o otworzeniu sklepów muzycznych z plikami Hi-Res w US, UK i w Niemczech. Firma kontynuuje swoją pionierską działalność audio w formacie Hi-Res rozpoczynając od tworzenia i nagrywania, a na odsłuchu i odtwarzaniu plików kończąc. Rozwój obejmuje także nową metodę słuchania Hi-Res w środowisku bez wykorzystania PC. Onkyo zamierza wprowadzić na rynek produkty umożliwiające współpracę z Master Quality Authenticated (MAQ), nowego formatu audio o wysokiej rozdzielczości rozwijanego i promowanego przez firmę Meridian.

W rezultacie zawartego porozumienia, firmy Onkyo i WOOX będą mogły szybko odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, w świetle niezwykle szybko rozwijających się technologii. Skupiając się na szybko rosnącym segmencie rynku, firmy wprowadzą produkty zaprojektowane zgodnie ze style życia swoich odbiorców i wysoką jakością słuchanej przez nich muzyki, stawiając słuchacza i ich ulubionych wykonawców w samym centrum.

 

kino domowe hi-fi