Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

TX DS989 znów odmłodzony 21-08-2002

Po raz kolejny ONKYO dotrzymuje obietnicy, jaką złożyło szczęśliwym posiadaczom topowego amplitunera firmy, modelu TX DS989. Od września tego roku dostępny będzie nowy „upgrade” (UPG-2), który jak eliksir młodości wygładzi wszelkie niedoskonałości obecnych dekoderów. Nowe oprogramowanie wzbogaci wyposażenie amplitunera o: THX Ultra II, DTS 96/24 oraz Dolby Digital EX. THX Ultra II rozszerza bezkompromisowe zdolności dźwiękowe i wizualne, jakie znamy z urządzeń certyfikowanych THX Ultra o dodatkowe właściwości potrzebne do prawidłowego przekazania dźwięku wzbogaconej reprodukcji w standardach 7.1. Przy wykorzystywaniu opcji THX MovieMode, korektor działa dokładnie tak samo jak przy tradycyjnym systemie 5.1. Uruchomiona jest więc Re-Equalizacja (dla trzech przednich kanałów), timbre matching (dla czterech kanałów surround) oraz dekorelacja - by skompensować braki przestrzenne przy monofonicznym sygnale surround. Podczas wykorzystywania opcji THX MusicMode Re-Equalizacja zostaje odłączona, natomiast pozostałe korekcje pozostają bez zmian, co łącznie daje niespotykane do tej pory, spektakularne efekty przestrzenne. W nowym THX odnajdziemy także odłączalny obwód Boundary Gain Compensation (BGC), który czuwa nad likwidacją wzbudzeń sygnału w zakresie najniższych częstotliwości, co przydaje się zwłaszcza wtedy, gdy miejsce odsłuchowe znajduje się blisko ściany. Digital Theater Systems (DTS) zostaje wzbogacony o pierwszy na świecie komercyjny standard kompresji sygnału stereofonicznego i wielokanałowego o parametrach 96kHz / 24 bity. Nośniki (CD, DVD Video) z muzyką zakodowaną w DTS 96/24 wkroczyły w świat zarezerwowany dotychczas dla DVD Audio. Format audio DTS 96/24 daje możliwość cieszenia się perfekcyjnym dźwiękiem bez konieczności korzystania z drogich odtwarzaczy DVD Audio. Nowy dekoder Dolby Digital EX, potrafi wytworzyć w technologii matrycowej, centralny kanał tylny na podstawie sygnału pochodzącego z dwóch istniejących kanałów tylnych. Teraz nawet ścieżki zrealizowane w konwencji 5.1, brzmią przestrzennie jak nigdy dotąd. Oczywiście najlepsze efekty można uzyskać stosując nagrania z wmiksowanym kanałem centralnym tylnym, czyli z oznaczeniem: nagrane w Dolby Digital Surround EX.
kino domowe hi-fi