Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Samsung - 21-e miejsce w rankingu Interbrand 31-08-2004

     Marka Samsung ponownie znalazła się w czołówce rankingu TOP 100 wg Interbrand, osiągając jeden z największych bo aż 16-procentowy wzrost wartości.      Do takiego wniosku doszli eksperci magazynu „Business Week” i firmy konsultingowej Interbrand, którzy ze wszystkich marek wybrali sto najwartościowszych i przypisali im konkretną wartość w dolarach, która w przypadku marki Samsung wynosi w 2004 roku 12,5 miliarda dolarów. W ciągu poprzednich kilku lat jej wartość rosła systematycznie z 8,31 mld w 2002, do 10,85 mld w 2003, a sama marka pięła się energicznie w górę.      Co więcej, wg Business Weeka, zmieniło się postrzeganie marki Samsung, z dynamicznego producenta sprzętu elektronicznego na markę kultową będącą obiektem pożądania. Dzięki nowatorskiej strategii marketingowej, posiadanie produktów marki Samsung, stało się modne, a nawet konieczne.
kino domowe hi-fi