Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Płaskie TV w natarciu 16-12-2004

Według MM Reserch Institute, 11% japońskiego rynku TV w roku fiskalnym 2004 (kwiecień 2004 do marzec 2005) stanowić będą płaskie odbiorniki TV i jest to wzrost o 6 % w stosunku do roku fiskalnego 2003. Równocześnie, w ciągu bieżącego roku nastąpił gwałtowny spadek cen, do poziomu ok. 2800 $ za LCD 32” i ok. 3800 $ za ekran plazmowy 42”. Głównym graczem na rynku jest nadal Sharp mimo spadku posiadanego rynku z 90% w 2001 roku do 50% w 2004 a za nim podążają Sony i Panasonic. Natomiast na rynku ekranów plazmowych prym wiedzie Matsushita z 30% rynku w 2004 roku, natomiast Sony i Hitachi zajmują zaledwie od 6 do 8 % rynku.
kino domowe hi-fi