Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Panasonic – super sprzedaż TV plazm w USA 11-04-2005

Firma Panasonic Corp. of North America ogłosiła, że w ciągu ostatnich 3 lat sprzedała 1.6 mln telewizorów plazmowych, obejmując tym samym trzecią część rynku amerykańskiego. Prezes Zarządu Yoshi Yamada zakłada, że w bieżącym roku procentowy wzrost sprzedaży osiągnie wartość dwucyfrową, a globalna wartość sprzedaży osiągnie poziom 9,4 mld $ (w porównaniu z 8,4 mld $ w roku 2004). Pan Yamada zakłada również, że w latach 2005-2007 sprzedaż TV plazmowych osiągnie ilość 4,8mln sztuk. W ciągu najbliższych lat głównym produktem sprzedawanym przez firmę będą nadal TV plazmowe (2:1 w stosunku do LCD). Większość ekranów powyżej 37 cali stanowić będą ekrany plazmowe, natomiast poniżej tego wymiaru, głównym graczem na rynku staną się ekrany LCD. Wzrośnie także średnia wielkość sprzedawanych ekranów, zbliżając się do wymiaru 50 cali.
kino domowe hi-fi