Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Matsushita Electric Industrial Co Ltd. - plany 2004-2006 26-08-2003

Koncern Matsushita Electric Industrial Co Ltd twórca elektroniki konsumpcyjnej, głównie pod marką Panasonic, zapowiedział, że w roku obrachunkowym 2005-2006 nastąpi podwojenie jego udziału w sprzedaży telewizorów z płaskimi panelami. Do tej pory Matsushita ma ok. 16% udziału w globalnym rynku elektroniki użytkowej, ale w ciągu najbliższych 3 lat chce powiększyć swój udział do 30%. Udział przedsiębiorstwa w sprzedaży: paneli LCD ma wzrosnąć do 25% (z 11% obecnie), natomiast telewizorów z panelami PDP do 30%(z 22% obecnie). Jeszcze w tym roku japoński producent wypuści na światowe rynki nową serię płaskich telewizorów, o formacie ekranu 16:9 pod nazwą „Viera”, składającą się z 13 modeli, o przekątnych od 14 do 50 cali (3 plazmy i 10 ekranów LCD). Panasonic, który jest uznawany za nr. 2 po Sony na rynku elektroniki powszechnego użytku, chce aby do 2006 roku, telewizory z płaskimi ekranami stanowiły do 60% liczby sprzedanych telewizorów (obecnie jest to ok.20%).
kino domowe hi-fi