Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

Marka Samsung 24-09-2003

Według najnowszego rankingu opracowanego przez Interbrand, a opublikowanego przez BusinessWeek wartość marki Samsung podobnie jak w roku poprzednim wzrasta najszybciej wśród wszystkich marek świata. Odnotowany przyrost wartości wynosi 31%. Firma obecnie zajmuje 25 pozycję z wartością 10,85 mld USD. W roku 2002 wartość marki Samsung wynosiła 8,31 mld USD. Godnym podkreślenia jest fakt, iż Samsung jest marką, która jako jedyna z branży zyskuje na wartości w takim stylu. Na wzrost wartości marki Samsung ma wpływ kilka czynników, do których zaliczamy m.in. przejście firmy na wykorzystanie technologii cyfrowej w każdej dziedzinie produkcji, odpowiedni dobór produktów z tzw. wysokiej półki, właściwy przekaz reklamowy oraz satysfakcję klienta końcowego. Powyższe fakty pozwalają patrzeć optymistycznie w przyszłość i udowadniają, że rynek na którym jest obecny Samsung to nie tylko cena, cena i jeszcze raz cena to właściwie przede wszystkim usatysfakcjonowany konsument, który darzy zaufaniem markę produktu stanowiącego w istocie kompleksowe rozwiązanie takie jak np. kino domowe, kamera z wbudowanym aparatem cyfrowym oraz inne zaawansowane technologicznie produkty i gadżety, a także mikroprocesory.
kino domowe hi-fi