Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

LG nagrodzone godłem „LAUR KONSUMENTA” 23-06-2006

Już po raz drugi przeprowadziliśmy badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Okazało się, że oferowane przez LG Electronics Polska Sp. z o.o. produkty cieszą się bardzo dużą popularnością i uzyskały ogólnopolskie złote godło „LAUR KONSUMENTA 2006” w kategorii „Telewizory”. Laureat otrzymuje godło wraz z prawem do nieodpłatnego wykorzystywania jego znaku graficznego.
To, do kogo powędrowało godło (przyznane przez Przegląd Gospodarczy – dodatek promocyjno-informacyjny do Gazety Prawnej) zostało rozstrzygnięte w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Są to opinie społeczeństwa zweryfikowane ankietami.Godło „Laur Konsumenta 2006” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa redakcja Przeglądu Gospodarczego w 2004 r. zapoczątkowała badania, które pozwoliły wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi na krajowym rynku w roku 2005. Są to firmy i produkty, które często wskazywali w ankietach konsumenci, najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom. Badania przeprowadzane były „face to face” oraz poprzez sondaż telefoniczny w gospodarstwach domowych i polskich przedsiębiorstwach. Badaniem objęta była grupa wiekowa 15-75 lat. Zaletą tej metody był również jego cykliczny charakter (realizowany w trzecim tygodniu każdego miesiąca), co pozwoliło na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych (badania nad skutecznością kampanii reklamowych i promocyjnych, analiza zmian wizerunku marek i produktów, badania trackingowe). Badania te pozwoliły nam zebrać podstawowe informacje dotyczące znajomości danego produktu/usługi lub marki wśród polskich konsumentów.Badania miały na celu określenie poziomu powszechnej popularności produktów i usług, dlatego też nie są to dogłębne studia przyczynowości zjawisk marketingowych i innych. Interesowała nas przede wszystkim znajomość firmy, produktu i usług oraz podstawowe opinie na ich temat. Wyniki badań pozwoliły określić poziom: - pożądania wobec marki/produktu/usługi, - zaangażowania klienta w produkt, - emocjonalnego przywiązania do marki, - długotrwałego sentymentu, - wpływ doświadczeń osobistych, czy wpływ reklamy na decyzję wyboru, - rozszerzalność marki. Wyniki badań zdecydowały o zajętym miejscu w rywalizacji o godło „Laur Konsumenta 2006”.
kino domowe hi-fi