Pracujemy od poniedziałku do czwartku
w godz: 9:00 - 17:30, w piątek w godz: 8:30-17:00

Koszyk: 0,00 PLN
0 przedmiotów
pokaż koszyk

LG – najlepiej rozpoznawalną marką w rejonie Azji i Pacyfiku 20-02-2003

24-procentowa świadomość marki i pierwsze miejsce w rankingu najlepiej rozpoznawalnych brandów to wyniki, jakie LG Electronics osiągnęła w badaniu przeprowadzonym pod koniec 2002 roku przez firmę Interbrand. LG Electronics okazała się być firmą z najlepiej rozpoznawalną marką w krajach regionu Azji i Pacyfiku. Wśród pokonanych znalazły się takie firmy jak Samsung Electronics (22%), Sony (Play Station), Sony Ericsson i Toyota (16%). W badaniu uczestniczyły osoby odwiedzające opiniotwórcze serwisy internetowe poświęcone marce i jej promocji: brandchannel.com oraz interbrand.com. Przyjazny wizerunek marki LG został osiągnięty dzięki intensywnym działaniom marketingowym w dziedzinie sportu i kultury. W przeszłości LG Electronics sponsorowała takie wydarzenia sportowe jak Mistrzostwa Świata w Krykieta, Puchar LG w Piłce Nożnej. LG angażuje się także w quizy i konkursy o charakterze edukacyjnym np. Academic Quiz, obecny w 7 krajach na całym świecie.
kino domowe hi-fi